Τετάρτη, 5 Αυγούστου 2015

Το παράδειγμα του «Μεταξά»

Με αφορμή τις δηλώσεις Κουρουμπλή, ο «Ριζοσπάστης» επαναφέρει ορισμένα στοιχεία από το ρεπορτάζ που είχε κάνει στις 26 Απρίλη στο αντικαρκινικό νοσοκομείο «Μεταξά». Τα στοιχεία δείχνουν την άθλια κατάσταση που επικρατεί στον τομέα της αντικαρκινικής θεραπείας και αποκαλύπτουν ότι αλλού πρέπει να αναζητηθούν τα κίνητρα της κυβέρνησης για την ανακίνηση του ζητήματος της πρόληψης και όχι στο ενδιαφέρον της για τους ασθενείς.
Συγκεκριμένα, η ταλαιπωρία και το «χαράτσωμα» των ασθενών ξεκινάει από την πρώτη στιγμή. Το τηλεφωνικό κέντρο για κλείσιμο ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία, με πρόφαση την έλλειψη προσωπικού, έχει δοθεί σε ιδιωτική τηλεφωνική εταιρεία με χρέωση 1 ευρώ το λεπτό! Δηλαδή, ο ασθενής μόνο για να κλείσει ένα ραντεβού στο νοσοκομείο πληρώνει από 3-15 ευρώ!
Στα εξωτερικά ιατρεία η αναμονή είναι μεγάλη. Από δύο έως τέσσερις μήνες, μπορεί να φθάσει και τους έξι μήνες. Η λίστα θα μπορούσε να μεγαλώσει, αλλά κλείνει όταν συμπληρώνονται τα ραντεβού για τους επόμενους τρεις μήνες και ξανανοίγει όταν τελειώσει το τρίμηνο. Μέχρι τότε, ισχύει στην κυριολεξία αυτό που λέει ο λαός μας: «Ποιος ζει και ποιος πεθαίνει»...
Η φαρμακευτική δαπάνη του νοσοκομείου μειώθηκε κατά 30,47% σε μόλις τέσσερα χρόνια! Σαν αποτέλεσμα, δεν είναι λίγες οι φορές που το νοσοκομείο ζητάει από τους ασθενείς να φέρουν για τη χημειοθεραπεία φάρμακα που οι ίδιοι έχουν προμηθευτεί από φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, επειδή το νοσοκομείο δεν έχει δυνατότητα να εντάξει τη σχετική δαπάνη στον προϋπολογισμό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κρύβουν την αιτία

Η Δυτική Αττική βρίσκεται ξανά στην επικαιρότητα, για τους 16 νεκρούς και τις τεράστιες καταστροφές που προκάλεσαν οι προχτεσινές πλημμύ...