Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Προεκλογικοί προβληματισμοί

Ο πατέρας μου ήταν αριστερός.
  • Την δεκαετία του '50 ψήφισε ΕΔΑ. 
  • Μετά ψήφισε μια φορά Συναγερμό, λόγω του μπατζανάκη του. 
  • Την δεκαετία του '60 ψήφιζε την Ένωση Κέντρουγια να μην έρθει η ΕΡΕ. 
  • Επί χούντας ήταν ευχαριστημένος γιατί γλιτώσαμε τουλάχιστον τις ταραχές, έλεγε. 
  • Στην μεταπολίτευση ψήφισε Καραμανλή, για να μην ξανάρθει η χούντα. 
  • Αργότερα Πασόκ, για να φύγει η ΝΔ. 
"Οι κομμουνιστές δεν βγαίνουν", έλεγε. Έπειτα... πέθανε.
Εγώ έχω κληρονομήσει την πολιτική του οξυδέρκεια (έτσι μου το είπε ο Σήφης).
  • Πρόλαβα και ψήφισα μια φορά ΝΔ.
  • Μετά ψήφιζα Πασόκ (όχι τότε που έλεγε έξω απ' την ΕΟΚ, γιατί αγριευόμουν), για να μη βγει η ΝΔ. 
  • Τώρα ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ, για να μην βγουν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και να μείνουμε και στην ΕΕ. 
Οι κομμουνιστές, έτσι κι αλλιώς δεν βγαίνουν...
-Και τι περιμένεις μωρή μαλακισμένη, να βγουν με καταβολάδες οι κομμουνιστές, αφού δεν τους ψηφίζεις; μου είπε ο ξάδερφός μου ο Σήφης.
Αλλά αυτός απεργεί και τρέχει στις διαδηλώσεις.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κάθε τόσο αλλάζουν ονόματα όλα αυτά τα κόμματα και μπερδεύομαι κομμάτι...
Του Γκεόργκυ Ζούκωφ
Πηγή: fadomduck2.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: