Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Ζητούνται ηγέτες με...σεξ απηλ!


-Λοιπον το ΚΚΕ, δεν εξελεξε τον καλυτερο ηγετη, ελεγε προχθες μια γειτονισσα σε φιλη μου, που μου μετεφερε το διαλογο της συναντησης τους, εξω απο το φουρνο της γειτονιας! 

-Τελικα, μου αρεσε πιο πολυ η..Αλεκα, της ειπε!

-Γιατι, κυρια Φωφω μου, ρωτησε η φιλη μου, που ξερει καλα οτι η κυρια Φωφω δεν ειναι..«δικη» μας. Εσεις, απ οτι ξερω, δεν ειχατε ποτε ψηφισει την Αλεκα, τοσα χρονια, μηπως αλλαξατε, τωρα, γνωμη;

-Oχι βεβαια, δεν την ειχα ψηφισει, αλλα ηταν...καλυτερη, πως να το κανουμε, ετσι μου ελεγε και η κορη μου.

-Α, μαλιστα η Γεωργια, που ειναι ανεργη τοσο καιρο..Δεν ηξερα οτι ψηφιζε Αλεκα, τη ρωτησε η φιλη.

-Οχι βεβαια, αλλα οσο να ναι μια συμπαθεια την ειχε στον ..Παφιλη, της αρεσει η ...φωνη του και το οτι «δεν σηκωνει πολλα πολλα». Της αρεσουν τετοιοι ανδρες..Η ανηψια μου, παλι, ειναι φοιτητρια και τρελλαινεται για τον Μπογιοπουλο! Τι ομορφο παλληκαρι, μου ελεγε, κριμα που δεν βγηκε...

-Στα ...καλλιστεια; ρωτησε η φιλη μισοαστεια-μισοσοβαρα.

-Στις εκλογες, καλε, για το νεο γραμματεα, ειπε η κυρια Φωφω, λιγο ενοχλημενη απο την ειρωνεια της φιλης, που ειναι ...πειραχτηρι οταν προκειται για τετοιες περιπτωσεις.. 

-Δηλαδη, κυρια Φωφω, αν εβγαινε ο Παφιλης, ή o Μπογιοπουλος θα ψηφιζατε, ολες οι γυναικες στο σοι σας...ΚΚΕ; 

- Τι να σου πω, Ελενη μου, δε ξερω για τη κορη μου, αλλα τωρα μ αυτον τον..«αυστηρο» που εβγαλαν, τον ειδες; Πολυ ..μουτρωμενος, κουκλα μου, το βλεπω δυσκολο. Η κορη μου ελεγε τις αλλες οτι αυτο που χρειαζεται στη χωρα ειναι τα χαρισματικα προσωπα...

-Εσεις, δεν μου λεγατε οτι στις τελευταιες εκλογες ψηφισατε τον ...Αντωνη;

-Ναι, μου αρεσε ανεκαθεν το παραστημα του, ψηλος και σοβαρος, αν και μου μειωσε τη συνταξη και τωρα δεν μας φτανουν. Εμεινε και η Γεωργια χωρις δουλεια, δυσκολα...

-Γιατι μονο σ εσας το εκανε; Δεν βλεπετε τι γινεται γυρω μας, κυρια Φωφω; Αλλα μη στεναχωριεστε της ειπε, την επομενη φορα θα ...εισηγηθω να παρουμε τους δρομους και να ρωταμε ποιος υποψηφιος εχει πιο πολυ....σεξ απηλ, ντυνεται κομψα, εχει ...ωραια ματια και φωνη και μετα θα κανουμε αναλογες...προτασεις!! Τι να πω πια, η γυναικα;

-Αντε βρε Ελενη, με εκανες και γελασα. Θα το πω και στη κορη μου, μηπως σας ψηφισει τις επομενες εκλογες!
Πηγή: Elva μέσω ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΑΝΕΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: