Το συγκεκριμένο άρθρο το είδα δημοσιευμένο στο ΒΗΜΑ.
Οι πρώτες σκέψεις ήταν: "Πόση αγραμματοσύνη μπορεί να κρύβει μια τέτοια ενέργεια;" "Πώς είναι δυνατό εκπαιδευτικός να μην μπορεί να ξεχωρίσει απλά νοήματα σε ένα τόσο όμορφο τραγούδι;" , " Πώς είναι δυνατό να λογοκρίνονται Χατζιδάκις, Γκάτσος;"
Θεωρώ πως είναι πρόχειροι και επιφανειακοί προβληματισμοί. Γιατί αν είχα προσέξει καλύτερα θα έβλεπα πως η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός είναι Διευθύντρια Σχολείου η οποία υλοποιεί το "νόμος και τάξη". Αυτή σε λίγο καιρό θα αξιολογήσει εκπαιδευτικούς. Θα επιβάλλει "δια της σιδηράς πυγμής" το "σκάσε και σκάβε". Θα απαγορεύσει (το έκανε κιόλας) οτιδήποτε "αντιβαίνει προς τα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη". Διότι δεν πρέπει να μολύνονται οι μαθητές με ανατρεπτικές ιδέες. Άρα δάσκαλε πρέπει να διδάσκεις προσευχούλες, τραγουδάκια του στυλ "χαρωπά τα δύο μου χέρια τα χτυπώ" και στο τσακίρ κέφι "Μια γίδα μια φορά". Αυτή είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Ότι έκανε το έκανε ενσυνείδητα. Πρέπει να κατασταλεί κάθε σκέψη αντίστασης στη γέννηση της. Πρέπει να φτιάξουμε παιδιά που θα υπακούνε σκυφτά και θα βλέπουν τον εχθρό στο πρόσωπο του "αλλόθρησκου". Άρα πρέπει να φτιάξουμε παιδιά έτοιμα να στρατολογηθούν από τη Χρυσή Αυγή.
Είναι ώρα να αντιδράσουν εκπαιδευτικοί και γονείς σε ότι επιχειρείται να στηθεί ή και έχει στηθεί στις πλάτες των παιδιών. Μέχρι τώρα είχαμε αναλυτικά προγράμματα απολύτως αντιεπιστημονικά, με σαφέστατο στόχο να δημιουργήσουν στρατιές ανειδίκευτων εργατών. Σε αυτό η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αντέδρασε κάνοντας τη δουλειά της σωστά, λειτουργώντας ως παιδαγωγοί -επιστήμονες που δεν θυσιάζουν την επιστημοσύνη τους .
Τώρα οι υπάλληλοι της Ε.Ε και των μονοπωλίων κάνουν ένα βήμα παραπάνω. Εξαπολύουν στυγνή τρομοκρατία μέσω του εργασιακού μεσαίωνα που εγκαθιδρύουν. Προσπαθούν να εμπεδώσουν οι εκπαιδευτικοί πως πρέπει να βασιλέψει "τάφου σιωπή" στα σχολεία.
Θα τους περάσει; Είμαι σίγουρος πως όχι. Τα βήματα των εκπαιδευτικών θα συναντηθούν με των γονιών και των μαθητών. Θα γίνει ένας πανίσχυρος ταξικός βηματισμός που συνταράξει και θα γκρεμίσει το άθλιο σύστημά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ.....
Το γύρο των social media κάνει από την Τετάρτη το βράδυ καταγγελία δασκάλας που δημοσιεύει και το προσωπικό της e-mail στο facebook ότι η διευθύντρια του σχολείου στο οποίο διδάσκει την επέπληξε για τη διδασκαλία του «Κεμάλ» του Μάνου Χατζιδάκι μετά από διαμαρτυρία γονέα που την κατήγγειλε για ισλαμική προπαγάνδα.
Ολόκληρη η επιστολή-καταγγελία της δασκάλας έχει ως εξής:
«Γονιός ήρθε στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί στη διευθύντρια επειδή δίδαξα στα παιδιά (Ε' δημοτικού) τον Κεμάλ του Χατζιδάκι στο μάθημα της μουσικής κατηγορώντας με για ισλαμική προπαγάνδα. Αντίδραση διευθύντριας? Μπήκε στην τάξη και μάζεψε από τα παιδιά τις φωτοτυπίες που είχα μοιράσει. Έπειτα με κάλεσε στο γραφείο της και αφού δήλωσε απογοητευμένη από τη δουλειά μου μου ανέλυσε για ποιους λόγους στο δημοτικό μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα.
Αν σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο(απευθύνομαι στους εκπαιδευτικούς φίλους) θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου, γιατί θεωρώ πως τα πράγματα έχουν ξεφύγει και κάπως πρέπει να αντιδράσουμε, έστω σε επίπεδο δημοσιοποίησης αυτών των φαινομένων. Δεν είναι δυνατόν το έργο των εκπαιδευτικών και ιδίως των καλλιτεχνικών μαθημάτων να υφίσταται λογοκρισία, ούτε τα φαινόμενα φανατισμού που μας έχουν παγώσει το αίμα να τα βλέπουμε να τρυπώνουν στα σχολεία με τις ευλογίες των διευθυντών και των ανωτέρων τους».
«Γονιός ήρθε στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί στη διευθύντρια επειδή δίδαξα στα παιδιά (Ε' δημοτικού) τον Κεμάλ του Χατζιδάκι στο μάθημα της μουσικής κατηγορώντας με για ισλαμική προπαγάνδα. Αντίδραση διευθύντριας? Μπήκε στην τάξη και μάζεψε από τα παιδιά τις φωτοτυπίες που είχα μοιράσει. Έπειτα με κάλεσε στο γραφείο της και αφού δήλωσε απογοητευμένη από τη δουλειά μου μου ανέλυσε για ποιους λόγους στο δημοτικό μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα.
Αν σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο(απευθύνομαι στους εκπαιδευτικούς φίλους) θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου, γιατί θεωρώ πως τα πράγματα έχουν ξεφύγει και κάπως πρέπει να αντιδράσουμε, έστω σε επίπεδο δημοσιοποίησης αυτών των φαινομένων. Δεν είναι δυνατόν το έργο των εκπαιδευτικών και ιδίως των καλλιτεχνικών μαθημάτων να υφίσταται λογοκρισία, ούτε τα φαινόμενα φανατισμού που μας έχουν παγώσει το αίμα να τα βλέπουμε να τρυπώνουν στα σχολεία με τις ευλογίες των διευθυντών και των ανωτέρων τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου