Παιδεία ώρα μηδέν


Ότι διαβάζετε είναι απομαγνητοφωνημένο κείμενο από την εκπομπή του Μπάμπη Παπαδημητρίου στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 3/1/2012 . Συνομιλεί  με τον Καπόν Χασδάι αντιδήμαρχο οικονομικών του δήμου Θεσ/νίκης.  Αν ακολουθήσετε το παρακάτω link και μεταφερθείτε στο 11.40 λεπτό θα ακούσετε όλη τη συνομιλία. Από το 23.30 λεπτό και  μετά  θα ακούσετε αυτό το απόσπασμα. Επειδή το κείμενο είναι πιστή μεταφορά  όσων ακούγονται, οι τυχόν ασυνταξίες δεν βαραίνουν εμάς.
Παπαδημητρίου: Θα μπορούσε ο δήμος να αναλάβει πλήρως, για παράδειγμα την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, το δημοτικό ,αλλά όλα μαζί  όχι μόνο το κτίριο και τα τζάμια που σπάνε, αλλά τα πάντα. Και τον  δάσκαλο και την πληρωμή του και την επιλογή του.
ΚΑΠΟΝ ΧΑΣΔΑΙ : Θα μπορούσε με την  κατάλληλη οργάνωση και  υποδομή που πρέπει να μεταφερθεί από το υπουργείο Παιδείας. Θα σας θυμίσω πάλι ότι σε όλο τον κόσμο και η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται μέσα  από την τοπική αυτοδιοίκηση.  Και αυτό δημιουργεί έναν υγιή ανταγωνισμό ανάμεσα στα σχολεία και δημιουργεί και μια μεγαλύτερη μεταφορά κεφαλαίων από την κεντρική κυβέρνηση προς τους δήμους ανάλογα με την επιτυχία του εκπαιδευτικού προγράμματος του κάθε δήμου. Εμείς είμαστε πολύ υπέρ αυτής της άποψης και ελπίζουμε ότι σύντομα θα δοθεί η δυνατότητα στους δήμους να μην ασχολούνται μόνο  με τα κτίρια όπως είναι σήμερα αλλά να ασχολούνται  με πιο ουσιώδη θέματα της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Όπως βλέπετε πηγαίνουμε για  γκρέμισμα με γρήγορους ρυθμούς της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Σε καμιά περίπτωση δεν υπερασπίζομαι αυτό το μοντέλο που παράγει αγράμματους πολίτες μέσα από έναν κυκεώνα αντιεπιστημονικών γνώσεων, μακριά από αυτό που θέλει να λέγεται, δηλαδή  δημόσια δωρεάν παιδεία.
Ποια ζητήματα  όμως  αναδεικνύονται μέσα σε τόσο λίγες σειρές;
1.Πρόσληψη εκπαιδευτικών από τους δήμους. Αυτό μπορεί να σημαίνει  θέσπιση διαφορετικών κριτηρίων για κάθε δήμο. Δείτε μια αμερικάνικη ταινία και θα καταλάβετε.
Να τι μπορεί να σημαίνει η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους κολλεγίων.
2. Διάλυση του υπάρχοντος αναλυτικού προγράμματος. Απλά το υπουργείο θα είναι υπεύθυνο για ένα μικρό, βασικό τμήμα υποχρεωτικού προγράμματος. Αυτό που λέγανε οι παππούδες μας παλιά , λίγα κολυβογράμματα. Το υπόλοιπο πρόγραμμα θα είναι ανταποδοτικό με ότι σημαίνει αυτό
3.Δε νομίζω ότι πρέπει να αναφερθώ ιδιαίτερα στις εργασιακές σχέσεις το εκπαιδευτικού προσωπικού. Καταλαβαίνετε τι ακριβώς θα γίνει.
4. Τέρμα τα δωρεάν βιβλία.
5. Αξιολόγηση του προσωπικού με βάση τους στόχους που θα βάζει ο δήμος. Συνδυάστε το και με την αξιολόγηση του δημοσίου από ιδιώτες και θα δείτε τι έχει να γίνει. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΑΠΕΙΘΑΡΧΑ ΠΑΛΙΟΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ , ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΧΘΕΊΤΕ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΟΝΣΟΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ!!!
6.Φόροι, φόροι , φόροι, στους δημότες.
7. Φυσικά και ένα μέρος του προγράμματος θα το αναλάβουν οι σπόνσορες , δηλαδή οι επιχειρήσεις.
ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ Η ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΑΛΛΙΩΣ Η ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ.
ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Αγαπημένα" αντιΚΚΕ ήθη και έθιμα.

Ο Στάλιν τι σχέση έχει με το πολιτικό προσωπικό των λεφτάδων;!

Προσοχή! Παλίμψηστο...