Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Λιγάκι δασκάλα...


Ότι διαβάζετε το..."ψάρεψα"  εδώ. Διαβάστε και τα σχόλια που ακολουθούν  στη διεύθυνση που υπάρχει το δημοσίευμα.
"Απολαύστε το"

Λιγάκι δασκάλα...  
Ήταν μερικές μέρες μετά τη δολοφονία Γρηγορόπουλου και τα γεγονότα που ακολούθησαν. Η μικρή μου κόρη πήγαινε πέμπτη δημοτικού. Έρχεται σπίτι ένα μεσημέρι με πρόσωπο λυπημένο.
- Τι συμβαίνει βρε κορίτσι;
- Η δασκάλα μάς έβαλε να γράψουμε εργασία για ένα παιδάκι που σκοτώσανε οι αστυνομικοί.
(τσίμπησα, αλλά κρατήθηκα)
- Και που είναι το πρόβλημα;
- Δεν ξέρω τι να γράψω. Ποιο είναι αυτό το παιδάκι που σκότωσαν οι αστυνομικοί και γιατί το σκότωσαν;
- Δεν σας είπε η δασκάλα;
- Μας είπε αλλά δεν κατάλαβα πολλά πράγματα.
- Καλά θα σου πω εγώ…
- Μη φεύγεις. Να μου πεις και τι σημαίνει «κρατική καταστολή» και «παλλαϊκή εξέγερση».
Ένιωσα οργή. Την άλλη μέρα το πρωί, πιο ήρεμος, ανηφόρισα στο ναό της παιδείας, εκεί που τα παιδιά διδάσκονται νηφαλιότητα και σύνεση στην καταγραφή και αξιολόγηση των γεγονότων. Στο ελληνικό σχολείο.
Μίλησα με τη δασκάλα κάμποση ώρα. Μου είπε τα δικά της και της είπα τα δικά μου. Εκείνη μου μιλούσε για «βία της εξουσίας» και εγώ της μιλούσα για «άσκηση βίας στο μυαλό των παιδιών». Εκείνη μου έλεγε για «φασισμό και βαρβαρότητα» και εγώ της έλεγα «μα είναι μόλις 9 ετών!». Άκρη δε βγάλαμε.
Συμφωνήσαμε, ωστόσο, ότι είμαι «λιγάκι περίεργος». Διαφωνήσαμε στο ότι είναι «λιγάκι δασκάλα».

Από τον τοίχο του Δ. Αλικάκου στο φ/β
Πηγή:www.capital.gr



Οργή στο άκουσμα των λέξεων "κρατική καταστολή" και "παλλαϊκή εξέγερση". 
Πως τόλμησε η θρασύτατη δασκάλα να "δηλητηριάσει" το μυαλό των παιδιών με τέτοια αναρχοκομμουνιστικά. Διότι όπως είπε  κάποιος, θα..καταλάβετε ποιος, "Οι Έλληνες δεν είναι δυνατόν να πιστεύουν εις τον κομμουνισμόν"
Διότι ένα 9χρονο δεν πειράζει να διδάσκεται ότι οι Γερμανοί έφυγαν με θαύματα της Παναγίας.  Ακόμα ένα 11 χρονο πρέπει να μαθαίνει ότι πρέπει να είμαστε περήφανοι για τους εφοπλιστές μας. Δεν πρέπει να μιλάει για "φασισμό και βαρβαρότητα " ένας εκπαιδευτικός, ειδικά σήμερα, παρά μόνο να βλέπει παιδιά να λένε "πεινάω κύριε" και να σκάει.
Πολύ περισσότερο στα νησιά της άγονης γραμμής που κάνουν να δουν καράβι μέρες πρέπει να καμαρώνουν που έχουν φημισμένους εφοπλιστές που δεν πληρώνουν δεκάρα φόρους. Φαντάζομαι "οργισμένε πατέρα" πως θα ξεχειλίσεις από θυμό αν τολμησει ο δάσκαλος να πει στο παιδί σου ότι δεν είναι φημισμένοι οι .... εφοπλιστές μας ..αλλά  αιματορουφίχτρες που έκαναν τις "φημισμένες περιουσίες τους" κλέβοντας τον  ιδρώτα , τα  ασφαλιστικά ταμεία εργαζόμενων, όπως των γονέων του Γρηγορόπουλου ας πούμε.
Ξέρεις κάτι όμως. Η νέα γενιά θα ανατρέψει το σάπιο σύστημα σας . Δεν γλιτώνετε. Οι εκπαιδευτικοί ξέρουν τι δουλειά τους και την κάνουν καλά. Η γενιά της ανατροπής πέρασε απο τα χέρια φωτισμένων,πρωτοπόρων, επαναστατών εκπαιδευτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: