Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Προς Ευρωπαίους .......

Ακούω , μαθαίνω , πως οι "Ευρωπαί(ε)οι" θα ζητήσουν ενυπόγραφες(;) δεσμεύσεις από όλα  τα κόμματα ότι στηρίζουν το μνημόνιο, για να μας δώσουν τη δόση.  Βλέπετε οι "άνθρωποι(;)" βλέπουν , ακούνε μαθαίνουν.... Σε απλά ελληνικά τους έχουν ζώσει τα φίδια.
 Η απάντηση του ΚΚΕ είναι δεδομένη εδώ και 10ετίες. Προσωπικά όμως προτιμώ την απάντηση τπου Γεώργιου Καραϊσκάκη. 
Να πως έχει η ιστορία με λίγα λόγια.
Την 1ην Ιουλίου 1823 ο Μαχμούτ  πασάς  έστειλε στον  Γιώργιο Καραϊσκάκη επιστολή : 
«Με λέγουν Μαχμούτ  πασιά  Σκόδρα,. Είμαι πιστός, είμαι τίμιος. Το στράτευμά μου το περισσότερον σύγκειται από χριστιανούς (!!!) . Εδιορίσθην  από τον Σουλτάνον  ( !!!)  να ησυχάσω τους λαούς. Δεν θέλω να χύσω αίμα. Μη γένοιτο. Όποιος θέλει να είναι με εμένα, πρέπει να είναι πλησίον μου. Όποιος δεν θέλει ας καρτερεί τον πόλεμό μου. Δέκα πέντε ημέραις σας δίδω καιρόν να σκεφτείτε».

Κι ο Γιώργιος Καραϊσκάκης απαντά  με άλλη επιστολή:

«Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις  να προσκυνήσω κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον  κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω.
 
Προσωπικά αμφισβητώ το ρήμα "πολεμήσω". Είμαι σίγουρος πως ο Καραϊσκάσης απάντησε με το άλλο πιο καταλληλο ρήμα ...."γαμήσω"

Δεν υπάρχουν σχόλια: