Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

ΓΑΠ: «Εγώ μαριονέτα δεν υπήρξα ποτέ ούτε θα γίνω»

Aπό iefimerida.gr

Μου άρεσε ο τίτλος της ανάρτησης. Ίσως μπορεί να συγκαταλαχθεί στην πιο ανεκδοτολογική δήλωση της δεκαετίας.

Σφοδρή επίθεση σε «μεγαλοκαναλάρχες» , εκδότες αλλά και στις τράπεζες εξαπέλυσε στη συνεδρίαση της Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ ο Γιώργος Παπανδρέου.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ πρότεινε μάλιστα κατά την διάρκεια της ομιλίας του την κρατικοποίηση των τραπεζών κάτι που όπως είπε θα γίνει ουσιαστικά με την ανακεφαλαιοποίηση τους με κοινές και όχι με προνομιούχες μετοχές.
«Το κούρεμα θα γίνει με κοινές και όχι με προνομιούχες μετοχές» είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Παπανδρέου.

Νωρίτερα στην ομιλία του τόνισε πως «Προσωπικές διαφορές δεν έχω με κανέναν. Αλλά δεν σκύβω το κεφάλι σε κανέναν. Οτι και να γίνει όσο και να μου κοστίσει. Μετάνοιωσα που δεν προχώρησα από την αρχή στην αλλαγη του εκλογικού νόμου».
«Εγω μαριονέτα δεν υπήρξα ποτέ, ούτε θα γινω» συνέχισε ενώ ταυτόχρονα υποστήριξε οτι η κυβέρνηση του έσωσε τη χώρα.Ο κ.Παπανδρέου επιτέθηκε με δριμύτητα και στην ΝΔ, λέγοντας: «Αν δεν είχε κλείσει νύχτα τη Βουλή ο Καραμανλής θα είχαν γίνει ειδικά δικαστήρια». Πάντως δεν ξεκαθάρισε αν θα κάνει δεκτό το αίτημα για επίσπευση τνω διαδικασιων διαδοχής στο ΠΑΣΟΚ
Ο κ.Παπανδρέου ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής;
-Ποτέ δεν μίλησα για διεφθαρμένο λαό.
-Η αριστερά στη χώρα μας γκρεμιίζει αντι να δημιουργεί
-Βρεθήκαμε σε αδύναμη διαπραγματευτική θέση και λόγω δικών μας λαθών.
-Προσβολή η πρόταση για πατρωνία από επιτρόπους.
-Θα πρέπει να μας ευγνωμονούν οι της ΝΔ.Γιατί σώζοντας την χώρα σώσαμε και αυτήν από τον πολιτικό αφανισμό.
-Αν θέσουν θέμα επιτροπείας να τους πούμε «πάρτε πίσω τα λεφτά σας και αφήστε μας ήσυχους».
-Η ενότητα μας και τώρα αλλά και στις εκλογές είναι μια ανάγκη αδήριτη.
-Πρώτα το συμφέρον της πατρίδας,μετά οι δικες μας διαδικασίες.
-Ισχυρή  η δική μου διεύθυνση όπως αποφάσισε το Εθνικό συμβούλιο.
-Eξεταστική για το έλλειμμα του 2009 πριν τις εκλογές.



Δεν υπάρχουν σχόλια: