Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

Απειλεί εκπαιδευτικούς, γονείς, παιδιά η Χρυσή Αυγή


Το αποκρουστικό της πρόσωπο ως όπλο του συστήματος ενάντια σε νεολαία, λαό, εργαζόμενους, δείχνει πάλι η ναζιστική «Χρυσή Αυγή», ζητώντας ποινικές διώξεις εναντίον όσων μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών αγωνίζονται.
Ενόψει και της 17ης Νοέμβρη αποκαλύπτει ότι είναι γνήσιο δημιούργημα του συστήματος. Στην άλλη πλευρά του ίδιου νομίσματος, η συγκυβέρνηση απαντά ότι υπάρχει θεσμικό πλαίσιο, αστυνομία και εισαγγελείς, για να ...αντιμετωπίζονται «προβληματικές καταστάσεις».
Με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, προς τους υπουργούς Παιδείας και Δικαιοσύνης, ο ερωτών εκ μέρους της οργάνωσης βουλευτής της Αντώνης Γρέγος, είπε, μεταξύ άλλων, ότι «έχουμε πάλι καταλήψεις σε σχολεία με βανδαλισμούς», με «δράστες οργανωμένες μειοψηφίες» και εξωσχολικούς, καταστροφές και «αξιόποινες πράξεις». Προέτρεψε την κυβέρνηση ότι «η εγκληματική αυτή συμπεριφορά πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα και αποτελεσματικά και να δοθεί οριστικά ένα τέλος στα σχολεία και τα πανεπιστήμια». Υποστήριξε δε ότι τα ΑΕΙ έχουν μετατραπεί σε «γιάφκες και ορμητήρια κουκουλοφόρων και κάθε είδους ταραξιών» με την ανοχή καθηγητών και πρυτάνεων. Προς τούτο ζήτησε: «Οι αστυνομικές αρχές θα πρέπει να προβαίνουν σε εξακρίβωση των στοιχείων των ατόμων αυτών και να παραπέμπονται με την αυτόφωρη διαδικασία, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να διερευνώνται τυχόν ευθύνες των γονέων για παραμέληση εποπτείας και να ασκείται σε βάρος τους ποινική δίωξη όταν αυτή διαπιστώνεται».

Ακολούθως, τα φασιστοειδή ρώτησαν την κυβέρνηση πόσες καταλήψεις σχολείων έγιναν από την αρχή του έτους, ποιες ενέργειες έγιναν για «αποτροπή και λύση αυτών και την παραπομπή υπαιτίων στη Δικαιοσύνη», τι μέτρα παίρνει για να αντιμετωπιστεί το «πρόβλημα».
Καθώς ο ένας κόβει, ο άλλος ράβει, εκ μέρους της συγκυβέρνησης ο απαντών υφυπουργός Παιδείας Θεόδωρος Παπαθεοδώρου έδωσε στην οργάνωση στοιχεία για τις καταλήψεις σχολείων και τι μέτρα λαμβάνονται. Οτι ήδη από το 2010 υπάρχουν εγκύκλιοι και «κανονιστικά πλαίσια», ότι «σε περίπτωση που υπάρχουν εγκληματικές ενέργειες (...) με δράστες εξωτερικά στοιχεία (...) το λόγο έχει η δημόσια δύναμη». Σε αποστροφή του λόγου του μίλησε για «προβληματική κατάσταση», προσθέτοντας ότι «οι εισαγγελικές αρχές στην κατεύθυνση της πρόληψης έχουν επισημάνει στις διευθύνσεις εκπαίδευσης την ανάγκη συμβουλευτικής παρέμβασης των διευθυντών σχολείων στους μαθητές, την ενημέρωση των γονέων, τη δρομολόγηση διαδικασιών πρόληψης, έτσι ώστε να αποφεύγεται η δρομολόγηση ποινικών διαδικασιών (...)»
Σημειωτέον ότι στη δευτερολογία του ο Αντώνης Γρέγος, έτοιμος από τα πριν μετά τους μαθητές και γονείς να επιτεθεί και στους εκπαιδευτικούς, κατήγγειλε «τη στάση πολλών εκπαιδευτικών σε εισαγωγικά που προβαίνουν σε απαράδεκτους και ψευδείς χαρακτηρισμούς σε βάρος του κόμματός μας και δηλώνουμε ότι σε κάθε τέτοια περίπτωση τέτοιες ενέργειες θα πρέπει να οδηγούνται στη Δικαιοσύνη και στα αρμόδια πειθαρχικά όργανα του υπουργείου...». Βέβαια, η τέτοια αντίδραση των φασιστοειδών δείχνει και πόσο τους πονά η οργανωμένη αντίσταση του λαού, η αποκάλυψη του πραγματικού χαρακτήρα και ρόλου τους, όπως και πόσο υποταγμένοι είναι στο σύστημα που δήθεν αντιμάχονται, εφόσον εντός αστικού κοινοβουλίου ζητούν να τους διαφυλάξει το ...προφίλ η αστική Δικαιοσύνη.
Παρακάτω περίπου απείλησε ότι «εμείς θα κάνουμε επισκέψεις στα σχολεία».Πρόσθεσε ότι «επειδή οι μέρες που έρχονται είναι λίγο περίεργες και θα δώσουν τροφή στις γνωστές αριστερίστικες και ψευτοαντιεξουσιαστικές εγκληματικές οργανώσεις να προβούν σε παράνομες ενέργειες, πλησιάζει και η 17 Νοέμβρη(...) να μεριμνήσετε έγκαιρα και αποτελεσματικά ώστε τέτοια φαινόμενα παραβατικής συμπεριφοράς μαθητών και δασκάλων να παταχθούν. Ο ρόλος του μαθητή και δασκάλου είναι σαφής και καθορισμένος και για μας πέραν της εκπαίδευσης θα πρέπει να βασίζεται στο τρίπτυχο των ελληνικών ιδανικών "πατρίς θρησκεία οικογένεια"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι "ανύπαρκτοι" και οι υπαρκτοί κίνδυνοι

Και ξαφνικά , φίλοι, "φίλοι" και εχθροί , άρχισαν να αναρρωτιούνται, αφού ξεπεράστηκε η πρώτη έκπληξη. Στην αρχή ψιθυριστά, αλλ...